top of page

出月媽媽見證

感謝客人對天恩月子中心的讚賞和好評。在我們眼中,媽媽和BB同樣重要!天恩專業母嬰護理團隊會繼續用心真誠照顧好每一位對母嬰,

度過美好的月子假期。好月子,一輩子。

月子中心好評

選擇天恩月子中心嘅原因係,照顧模式豐富,育兒理念同我相似,居住條件滿意,以及酒店專業廚師嘅專門訂製月子餐。佢哋好在乎媽媽嘅身體,我入院前就提供代茶俾我,入住期間每日都嚟睇我嘅身體情況,然後調整每日嘅代茶。每日會有中藥熬制嘅沖涼水同洗手水,唔俾我接觸生水。 另外,亦有各項俾產後媽媽嘅服務,例如中藥水洗頭、肩頸按摩、盆骨修復等。

最令我感觸最深嘅係我仔仔嘅轉奶粉經歷,佢係全奶粉B,每餐食完特別多風、瞓得唔好,仲有綠黑色大便。天恩團隊就提出,可能係奶粉唔適合寶寶,建議我轉奶粉。於是,我聽天恩團隊嘅意見, 決心轉奶粉,一日時間已經令BB嘅癥狀明顯好轉,肚風少咗好多,大便變番金黃色喇! 呢個就係佢哋最專業嘅地方,亦係最打動我嘅地方。

月子中心好評

天恩月子中心嘅陪月,護士,催乳師服務態度好好,令我感受到係整個團隊式管理。 我嘅套餐係24小時託管,BB餵奶抱過嚟,其他時間喺育嬰室, 有陪月輪班照顧。特別感謝Sarah,經驗豐富,負責調理我的身體,幫我喺半個月時間實現全母乳。我最在意BB照顧方面,令BB安睡,又拉長每餐食奶時間,Sarah帶領陪月一齊調整,令我安心。

BB床上有CCTV,可以用手機APP隨時睇到BB。另外,仲有個記錄嘅APP,即時更新,BB嘅餵奶、瞓覺、換尿片都有記錄。另外,我好鍾意月子中心嘅精油按摩,第一次坐月可以享受按摩好開心,緩解咗餵人奶嘅不適。

月子中心好評

工作人員對BB嘅照顧好仔細, 我BB出世只有2.6kg, 所以食奶比較吃力, 初時更因黃疸高需要住院。但月子中心工作人員每餐好仔細咁餵,好關注BB嘅情況,見住BB食奶一日比一日好。

 

我入住當時正值疫情最嚴重時期, 但天恩既防疫措施做得好嚴謹,工作人員基本上唔返屋企, 全日留喺酒店, 降低染疫風險。 如果有機會嘅話,第三胎都會選擇天恩。

月子中心好評

我覺得選月子中心,就是你給太太辛苦產子、寶寶出生後的第一份禮物。天恩已開業十幾年,從陪月服務到近年開始月子中心服務。主理人Sarah撰寫很多相關書籍及訪問,重點是她本人天天都出現,看太太和寶寶,親自和你聊聊天,也瞭解太太的健康和精神狀態,這個很重要! 然後針對性調教安排,比如醫生來訪、代茶配方。出院是天恩安排,不用費心交通安排。 陪月直接在病房門口接了。護士會先詢問及檢查太太和寶寶的身體情況,復看出院記錄。 太太急不及待洗個澡。 每天送洗澡的和洗手的薑水。 按身體情況也準備泡腳中藥水。

有獨立的育嬰室,除了哺乳到房間,其餘時間遷就太太的狀態。 開始基本讓太太多自己休息,中段就更多試著陪寶寶、晚上才送去育嬰室,太太睡個飽覺。 服務重點之一還是哺乳指導,包括3次通乳,但照顧得好,做了2次奶量控制已很理想,Sarah和同事的功勞~回家前再跟中心買了代茶包和藥材湯包,回家後進補,很方便。總體來說,中心從上到下都用心把太太寶寶照顧好,是值得推薦的。

月子中心好評

多謝天恩團隊20幾日嘅關心同照顧, 之前比選咗幾乎香港所有嘅月子中心, 最後選擇咗天恩嘅8小時套餐, 主要睇中香格里拉嘅環境同服務, 入住落嚟感覺餐食同代茶比較有特色。

 

陪月好好, 最鍾意通乳師, 將BB照顧得好好, 好耐心解答我哋嘅疑惑, 幫助我從唔識照顧BB嘅新手媽媽,變到有信心自己返屋企照顧BB, 多謝你哋!

月子中心好評

感謝香港天恩月子中心 的悉心照顧和耐心指導!還送了入月的大禮包, 解決了我們新手爸媽還甚麼都不會買的難題。月子最主要媽咪的恢復, 吃好喝好休息好,中心的飯菜都很可口有營養,我和老公都吃得很開心。飯菜會根據順產剖腹產媽咪的喜好。是否母乳進行調整。還有每日的調理代茶 ,根據媽咪的舌像每日調整。每天還有姜防風草的洗手水 、洗澡水、 泡腳水。剛開始一周腳腫,多泡泡腳消腫很快。

 

有護士姑娘巡房看媽咪和bb的情況,量黃疸體溫。白天託管八小時除去餵奶的時候,爸比和媽咪完全可以出門轉轉尖沙咀。最後給了我們超級貼心的滿月派對,超級開心!

bottom of page