top of page

捉緊4個訊號,了解BB食飽未!

已更新:2020年3月16日


同大人一樣,其實每個BB的食量都不一樣。

作為奶樽餵哺媽咪,按照奶粉罐上/醫護人員的指引就知道BB食得夠唔夠。

但作為親餵的人奶媽咪,根本唔知道BB食咗幾多奶量,而BB又未識得同妳講食得夠唔夠,咁媽咪夠竟可以有咩方法來衡量?

對於初生BB,他們只懂得食、訓、喊、屙!

爸媽們應該點樣掌握BB的生理信息來判斷是否吃得夠?

「食」: 根據BB的需求來餵哺,初生BB一天要餵上10~12次。媽咪可以留意一下BB吸吮時,嘴巴有無包住妳整個乳頭及大部分乳暈?BB每一下吸吮腮部都會移動,更會發出咕嚕咕嚕的吞嚥聲。

「訓」:BB每一餐食飽後都會展示出滿足的樣子。隨後可以安睡到一至三小時。

「屙」:留意BB的大小便量。

大便:每天至排便至少2次。初生BB在頭幾天會排出胎糞(黑色或墨綠色黏狀糞便),逐漸變為柔軟及帶有小顆粒的糞便。

小便:初生BB在頭2天應有1~2塊濕尿片;第5天起,每天有至少5塊相當重量的尿片。

「喊」:留意BB的喊聲及肢體動作,如果BB一直張開嘴巴,有尋找乳房的動作,媽咪就可以按BB的需求來進行餵哺了。

即使同一天出生的BB,他們的進食需求都會唔同,每個BB的胃容量,體重,器官發育情況等因素都會令BB對食的需求存在差異。各位準爸媽應了解BB每一個生理信息來判斷BB是否食得足夠!


2,793 次查看0 則留言
bottom of page